onsdag 20 maj 2009

Slöseri på vatten

En kille på mitt jobb är på mig dagarna i ända om hur viktigt det är att dricka vatten. Jag håller helt med och har tagit hans råd och dricker nu avsevärt mycket mer vatten än innan. Problemet med detta vattendrickande är att toalettbesöken ökar, jag tycker att jag springer dit hela tiden. Men jag undrar, kommer kroppen att vänja sig med allt vatten så att jag slipper springa så mycket på toa eller kommer det här bli mitt nya liv? Jag kanske ska ta med mig datorn in på toaletten och jobba därifrån?

1 kommentar:

Anonym sa...

men va fan ! ta in datorn in på toaletten ? de måste ju finnas nåt slut på denna "madness". Och nej dricker man mycket vatten så kissar man sporadiskt .. kroppen gör sig alltid av med det den har förmycket av även vatten , hur bra den än må va för kroppen.

jaja, visst jag håller med om att vatten är skit bra att dricka men nån måtta får de va väl ? drick vatten när det är varmt och när det är svalt och kallt , speciellt på kvällen så bantar man ner på drickandet ... speciellt om man ska sova .. inte kul å springa på toan 10 gånger under en å samma sömn.

dator inne på toan ... nej nån måtta får de allt va även om det är bra ursäkter man har för å ha datorn där.

/Markus