tisdag 5 maj 2009

Roligt eller inte men sant

Helgen som nu har passerat var trevlig men i lördags måste jag ha tagit ut mig helt.Det låter inte så bra att erkänna det för det får mig att framstå som en oerhört latmask och det är jag egentligen inte, halvlat men inte toklat.
I lördags så fejjades det rejält, alla fönster blev rena mattan slängdes ut för vädring och jag bankade skiten ur alla sittdynor i soffan. Allt detta gjorde att jag på kvällen var lite matt men så jävla nöjd. Men dagen efter den jag snackar om, herregud vilken träningsvärk jag hade mellan skulderbladen, jag kunde inte lyfta mina armar och hela ryggen kändes stum.
Det är nu man inser att jag är extremt otränad och det är en anings jobbigt att få det så här slängt i ansiktet. Klart att jag visste innerst inne men det blev så verkligt....dödstrist.

Inga kommentarer: